sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Paris Hilton

Cand ii rostesti numele iti faci o imagine vizuala,in care o asociezi pe Paris cu o fata rea.Daca spui ca iti place de acesra dai impresia ca esti o pitipoanca.Dar de ce?Acesta femeie se imbraca foarte bine si pe deasupra este si foarte cunoscuta in intreaga lume,ce-i drept datorita gafelor sale si dorintei acesteia de a se face remarcata prin orice forma.Dar s-a schimbat.Acum incearca sa faca fapte bune si a renuntat la prieteniile care i-au daunat.Oare sa fi luat exemplul prietenei ei,Britney?Deja aici intram in alt subiect.
Si fara sa imi fie teama ca pot fi catalogata drept `pitipoanca`,mie imi place de Paris.Nu sunt cu totul de acord in tot ceea ce face.Pot spune ca mai degraba imi place stilul ei vestimenatr si look-ul acesteia.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

Stiai ca Paris Hilton poarta lentile de contact albastre si ca de fapt are ochii caprui?Eu am ramas uimita cand am vazut o poza de-a ei mai veche..