sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Pets

Se spune ca persoanele care au un animal de companie sunt mai bune,mai primitoare si mai prietenoase.Eu am un motanel pe care il iubesc foarte mult si pot sfatui pe toata lumea sa isi ia un animal sau cel mai bine ar fi sa adopte unul.Mi-am propus ca data viitoare cand imi mai iau un sufletel langa mine,sa il adopt.Insa atentie!Adaposturile percep o taxa.Este ciudat,stiu.Si eu am fost foarte mirata cand am vazut un reportaj la stiri.Dar macar sti ca nu ai lasat sa moara sau sa ramana fara stapan,un animalut care nu are nici o vina.La aceste adaposturi se gasesc si pui.
Si vedetele sunt innebunite dupa animalele de companie.
Iata!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 comentarii:

Denisa L spunea...

hemingway:x
mi-ar placea si mie un caine ca el:))